Vragen? Neem CONTACT met ons op.
menu
  • Je winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen

Reviews

Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.
Anti-spam
Typ bovenstaande code over.


Eddy Hoogland
9.0

Chauffeur heeft de bezorging super verzorgd door zo dicht mogelijk bij het afleveradres af te leveren, op de stoep, bij mijn voortuin :))

Bakker
10

Erg goed contact zeer snelle levering mooie kwaliteit en de straten makers waren zeer vakkundig en alles na afloop netjes achter gelaten. Kortom een dikke 10 zeer aan tebevelen

Nelly Veerman-Tol en Thoom Veerman
10

Onze voor- en achterstraat in Wierdijk (Zwaag) is in 4,5 dag aangelegd door 2 superkanjers! Met veel zorg en toewijding is het een perfect plaatje geworden. We zijn ongelofelijk trots op het resultaat en tevreden. Ook de prettige omgang met deze echte vaklui was een verademing. Wat dat betreft vinden we het jammer dat het zo snel is afgerond :-)

nijsen
4.0

Door een fout mijnerzijds heb ik het verkeerde zand geleverd gekregen, stom VAN MIJ! contact opgenomen met Jonk in Schagen, vriendelijk te woord gestaan ed. en gevraagd of ze de zak weer willen komen ophalen. Dit kon door bijbetaling van €95,- en dan werd de prijs van het zand (-25%) in mindering gebracht. Ik heb om een coulanceregeling gevraagd maar dat kon zo te horen niet. ik heb aangegeven dat de vrachtwagen niet speciaal zou hoeven rijden maar dat ik best wel even tijd heb zodat het ophalen gedaan zou kunnen worden als zij een vrachtwagen in de buurt hebben rijden. Dit kon dus jammer genoeg niet. In de afgelopen 25 jaar heb ik meerdere keren mijn tuin aangepast met spullen van Jonk wat mij meerdere duizenden euro\'s heeft gekost. Dus (in mijn ogen) ben ik best wel een goede klant geweest. dus ik vindt het wel erg jammer dat er geen coulanceregeling mogelijk was, ook al was het fout bestellen echt mijn eigen schuld. Ze hebben mooie spullen, en ik zal in de nabije toekomst weer gaan kijken bij ze om spullen te bestellen maar bovenstaande vindt ik echt jammer. Ik wilde het toch gezegd hebben, Een enigszins teleurgestelde klant

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste heer Nijsen,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Er zijn meerdere factoren waarom wij niet zo happig zijn op het retour halen van zand. De belangrijkste reden is dat de zakken voor eenmalig gebruik zijn. Het hijsen, opladen, lossen, neerzetten op het terrein om vervolgens het hele riedeltje nogmaals te herhalen voor een nieuwe levering heeft veel risico tot scheurvorming aan de big bag, wat gevaar met zich mee brengt. Daar komt bij dat het retour halen kosten met zich mee brengt, onze grote vrachtwagens rijden helaas niet voor niets. De geoffreerde kosten zijn dan ook niet eens dekkend voor ons. Hopelijk is het zo duidelijk voor u.

Hartelijke groet,

Het team van Sierbestrating Jonk.
Paul
9.0

Goed service, nette bezorging, goeie producten

Ferdinand Redder
8.0

Het was helemaal goed ook het contract met jullie en de chauffeur. Gr

Lia Oud
9.0

Super gelegd. Vakmensen snel en keurig en meegedacht.

Willem den Doop
10

Excuses, dit is de foto van zoals het eerst was. Deze foto is zoals het nu is!

Willem den Doop
10

In de eerste plaats compliment aan de medewerkers! Heel vriendelijke en beleefde mannen. Ze hebben ook keurig vakwerk geleverd, netjes gewerkt en daar zijn we heel blij mee. Ook nogmaals dank aan de mensen die het tegelwerk hebben gevoegd, zij hebben nl. ook nog de regenton netjes geplaatst. Met vriendelijke groet, Willem en Willy den Doop

Anette
10

Houtbetonschutting zeer vakkundig geplaatst. Tevreden met het eindresultaat.

Jimmy lakhai
2.0

Gisteren druk bezig in de tuin om tegels te leggen en kom ik 1 emmer WS voegmortel tekort. Stuur mijn vrouw even snel naar jullie voor 1 emmer van 15kg. Krijgt ze het zo in handen, moet ze zelf een 15kg emmer door de winkel naar haar auto en in de auto brengen. Moest 3x stoppen om van handen te wisselen. Slechte service.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Jimmy,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wellicht handig om even te informeren voordat u een negatieve review schrijft. Onze medewerker die uw vrouw heeft geholpen heeft hartfalen en mag daarom niet tillen. De overige medewerkers waren druk bezig met andere klanten. Verder na het terugkijken van de beelden ging het uw vrouw prima af zonder te stoppen om handen te wisselen. Ze had de emmer namelijk in twee handen vast.

Succes met uw tuin.

 
Bo Smits
10

Super geregeld allemaal en vriendelijke mensen